Odoo Socialinių tinklų rinkodara

​Sumaniai tvarkykite socialinę mediją, žiniatinklio tiesioginius pranešimus ir pokalbius internetu.

Susisiekite​

Planuokite, stebėkite ir analizuokite

Raskite naujų klientų ir sudominkite esamus vartotojus.

Dalyvavimas socialinėje žiniasklaidoje padidina žinomumą, užmezga ryšį su klientais, padidina potencialių klientų skaičių ir pajamas. Teikia klientų aptarnavimo paslaugas ir padeda transliuoti svarbias įmonės naujienas bei pranešimus. Viskas vienoje vietoje.


Paverskite lankytojus potencialiais klientais, o klientus – laimingais vartotojais

Tyrimai rodo, kad tiesioginiai pokalbiai gali 40% padidinti lankytojų virsmą potencialiais klientais. Vartotojai gerai reaguoja į tiesioginius pokalbius; tai suteikia jiems galimybę bendrauti realiuoju laiku, leidžia aktyviai bendrauti su lankytojais, o tai yra esminė teigiamos klientų aptarnavimo patirties dalis.