Odoo Dokumentai

Tapkite kompanija be popieriaus - taupykite laiką registruojant tiekėjų sąskaitas, skenuojant sutartis ir kt.

Susisiekite

Atsisakykite popieriaus

Su Odoo Dokumentais, jūs galite lengvai dalintis, siųsti, kategorizuoti ir archyvuoti skenuotus dokumentus. Iš skenuotų dokumentų galite kurti sistemos dokumentus, pavyzdžiui, tiekėjų sąskaitas, užduotis, gamybos lapus.

Pasinaudokite visiškai integruotu patvirtinimo, kontrolės ir patikrinimo procesu, kurį supa užduočių ir pokalbių įrankiai, taip pat automatinės taisyklės, užtikrinančios kad viskas būtų padaryta tinkamų asmenų ir tinkamu laiku.

Naudojant el. pašto integraciją, sąskaitos g.b. sukuriamos automatiškai iš nuskaityto dokumento arba tiesiai iš jūsų pardavėjo el. laiško priedo.



Tapkite atviresni ir efektyvesni

Priskirkite dokumentus savo kolegoms, klientams ar tiekėjams. Bendrinkite failus ir viešuosius aplankus su savo klientais ir leiskite jiems tiesiogiai importuoti dokumentus.

Negaiškite laiko spausdindami ir skenuodami dokumentus, kuriuos kažkas turi pasirašyti. Vietoj to priskirkite juos tinkamam asmeniui ir gaukite atgal jau su el. parašu.

Galite iš karto dirbti su grupe dokumentų. Suformuokite norimą sąrašą ir vienu ypu prašykite patvirtinimo, keiskite aplanką, nustatykite žymas ir kt.

Dokumentai integruoti su kitais Odoo moduliais. Sekite planavimo versijas PLM modulyje, vienu spustelėjimu kurkite tiekėjų sąskaitas naudodami mūsų DI apskaitos modulyje arba kurkite užduotis iš konkrečių dokumentų.


Visiškai integruota su kitais Odoo moduliais