Pagalba ir užklausų valdymas
Paremtas „Agile“ metodika, nepriekaištingam klientų aptarnavimui.
Nuostabi vartotojo sąsaja
Stebėkite, nustatykite prioritetus ir spręskite klientų bilietus.
Tvarkykite bilietus taip, kaip norite, naudodami „kanban“ vaizdą. Iškart matykite savo komandos darbo krūvio apžvalgą ir patikrinkite bilieto būseną pagal jūsų apsirašytas paslaugų lygio susitarimų (angl. „SLA“) taisykles.
Optimizuota ir produktyvu
Odoo pagalbos tarnybos modulis yra optimizuotas taip, kad jūsų komandos darbas būtų kuo produktyvesnis:
• Susikurkite paslaugų lygio susitarimų (angl. „SLA“) taisykles ir leiskite „Odoo“ imtis veiksmų automatiškai.
• Automatizuokite el. laiškų siuntimą ar tam tikrus veiksmus skirtinguose bilietų sprendimo etapuose.
• Susikurkite dinaminius el. pašto šablonus, kad automatizuotumėte dažniausiai teikiamus atsakymus.
• Praneškite apie tam tikrus bilietus savo vadovui vienu spustelėjimu.
• Pakvieskite ekspertus į tiesioginę diskusiją.
• Pokalbyje gyvai naudokite paruoštus atsakymus, kad bendravimas vyktų greitai.