Skip to Content

Klientų patirties gerinimas: Odoo integravimas su moderniais CRM įrankiais

Šiuolaikinės įmonės vis daugiau dėmesio skiria klientų patirčiai, nes būtent klientų pasitenkinimas produktais ir paslaugomis lemia verslo pelningumą bei augimo galimybes. Klientų lūkesčiai sparčiai auga – jie tikisi vis aukštesnio aptarnavimo lygio. Norint išlikti konkurencingiems, pritraukti naujų klientų ir išlaikyti esamus, vien tik pasiūlyti tinkamos kainos produktą ar paslaugą jau nepakanka – šiandien sėkmė priklauso nuo gebėjimo kurti gilesnį ryšį ir suteikti išskirtinę patirtį.

Daugelis įmonių naudoja CRM sistemas, kurios gerokai supaprastina klientų aptarnavimą ir gerina jų patirtį. Puikus programinės įrangos pavyzdys, galintis patenkinti bet kurios įmonės poreikius, yra Odoo – atvirojo kodo verslo programų rinkinys. Šios sistemos privalumas – modulinė struktūra, leidžianti įmonėms pasirinkti ir naudoti tik joms aktualius modulius. Verta pabrėžti, kad  Odoo turi savo CRM modulį, kuris puikiai atlieka numatytas užduotis ir didina klientų pasitenkinimo lygį. Be to, Odoo lengvai integruojasi su kitomis CRM sistemomis ir suteikia daugybę privalumų įvairaus dydžio verslams.

Šiame straipsnyje aptarsime CRM programinės įrangos svarbą verslo augimui ir parodysime, kaip Odoo stiprina ryšius su klientais per CRM integraciją.

Kodėl klientų patirtis yra svarbi

Klientų patirtis – tai įspūdžių visuma, susiformuojanti klientams bendraujant su jūsų įmone visais sąlyčio etapais, net jei procesas nesibaigia pirkimu. Įmonės, skiriančios pakankamai dėmesio klientų aptarnavimui, šiandieninėje itin konkurencingoje verslo aplinkoje turi didelį pranašumą, nes klientai yra linkę mokėti daugiau už malonų aptarnavimą ir patogumą.

Pagerinta klientų patirtis skatina lojalumą, didina klientų išlaikymą ir lemia pardavimų augimą. Klientai, patenkinti bendravimu su įmone, dažniau grįžta pakartotiniams pirkimams ir rekomenduoja prekės ženklą kitiems. Be to, teigiama klientų patirtis kuria pasitikėjimą įmone, padeda jai išsiskirti iš konkurentų ir didina prekės ženklo atpažįstamumą.


Taigi pagrindiniai pagerintos klientų patirties privalumai yra šie:


    • sustiprėjusi įmonės reputacija


    • didesnis klientų pasitenkinimas ir lojalumas


    • augantis įmonės pelnas


    • įgytas konkurencinis pranašumas


Sklandus klientų aptarnavimas yra kur kas sudėtingesnis, nei gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Viena dažniausių problemų – nuoseklaus bendravimo trūkumas. Šiuolaikiniai klientai yra nekantrūs ir tikisi atsakymų į savo klausimus nedelsiant. Jei įmonė laiku neatsako į klientų užklausas, ji rizikuoja juos prarasti. Tai gali tapti rimta problema įmonėms, turinčioms daug klientų, bet neturinčioms aiškiai apibrėžto klientų aptarnavimo proceso.

Kita didelė problema gali būti pasenusios informacijos trūkumas. Norint tinkamai įvykdyti klientų užklausas ir atsakyti į visus klausimus, nepakanka vien stebėti klientų duomenis. Vadovams reikia įrankių, leidžiančių sekti informaciją ir gauti vertingų įžvalgų – tik taip įmonė gali gerinti bendravimą su klientais.

Paskutinė dažna problema – bendravimas su klientais tik per vieną platformą, kas dažnai mažina klientų pasitenkinimą. Daugiakanalis klientų aptarnavimas yra kertinis veiksnys užtikrinant teigiamą klientų patirtį. Šiandien yra prieinama daugybė komunikacijos kanalų – nuo pokalbių robotų ir internetinių pokalbių iki el. pašto ar net socialinių tinklų. Tačiau labai svarbu šiuos kanalus tarpusavyje integruoti, kad būtų gaunami atnaujinti duomenys ir klientų klausimai sprendžiami laiku.

Odoo klientų patirtis ir CRM galimybės

Odoo CRM modulis – tai sistema, apimanti visą pardavimų ciklą ir padedanti įmonėms kompetentingai kurti ryšius su klientais. Moderni, patogi naudotojui sąsaja ir išmanieji filtrai suteikia įmonėms pilną savo pardavimų apžvalgą. Be to, Odoo pritaikytas mobiliesiems įrenginiams, todėl su juo dirbti yra lengviau ir patogiau. Svarbus Odoo CRM sprendimų pranašumas – visi gaunami el. laiškai automatiškai perkeliami į pardavimų srautą, o bendravimas tarp darbuotojų ir klientų vyksta vienoje vietoje, užtikrinant, kad svarbi informacija visada būtų pasiekiama.


Tai dar ne visi Odoo CRM privalumai. Žemiau pabrėšime pagrindines funkcijas, kurios gerina klientų patirtį ir, kaip rezultatas, didina įmonės pelną.

Klientų duomenų valdymas

Greita prieiga prie klientų duomenų yra itin svarbi, nes ji tiesiogiai veikia darbo našumą ir operacijų sėkmę. Odoo CRM leidžia įmonėms saugoti ir tvarkyti klientų sąveikas. Odoo klientų duomenų valdymas suteikia galimybę kurti individualias klientų pritaikymo parinktis. Taip galima redaguoti informaciją apie klientų pageidavimus, kas prisideda prie personalizuotos klientų patirties.

Odoo CRM taip pat suteikia pilną prieigą prie klientų sąveikų istorijos, pavyzdžiui, sąskaitų ar užsakymų, kas ženkliai pagreitina darbą. Jei ši CRM sistema naudojama visoje įmonėje, visi pardavimų vadovai turi prieigą prie gerai tvarkomo adresyno.

Automatinis potencialių klientų vertinimas 

Odoo potencialių klientų valdymas yra naudingas ir integruotas. Ši CRM sistema automatiškai generuoja potencialius klientus iš el. laiškų, socialinių tinklų sąveikų, klientų aptarnavimo ir daugelio kitų šaltinių. Potencialių klientų geografinė padėtis taip pat nustatoma automatiškai pagal IP adresus. Be to, Odoo CRM suteikia galimybę prognozuoti klientų vertinimą remiantis ankstesniais rezultatais ir kitais kriterijais. Lengvas naujų potencialių klientų valdymas užtikrina, kad visi duomenys apie juos automatiškai perkeliami į jūsų Odoo duomenų bazę.

Pardavimų proceso stebėjimas

Odoo CRM leidžia efektyviai stebėti kliento kelionę. Sistema vizualiai atvaizduoja pardavimų ciklo etapus, kuriuose sandoriai juda nuo pradžios iki pabaigos, atsižvelgiant į jų eigą. Pardavimų proceso rodinys pateikia detalią informaciją apie kiekvieną klientą, pavyzdžiui, derybų užbaigimo etapą, atsakingo vadybininko vardą, sumą, tikimybę užbaigti sandorį ir kitus duomenis. Pardavimų proceso optimizavimas prisideda prie geresnės klientų patirties ir teigiamai veikia įmonės reputaciją rinkoje.


Domitės Odoo CRM modulio diegimu? Susisiekite su mumis ir sužinokite daugiau.


Susisiekite




Integracija su šiuolaikiniais CRM įrankiais

Šiuolaikinė CRM sistemų rinka yra beveik beribė ir nuolat siūlo daugybę įdomių sprendimų. Populiarūs pasirinkimai yra Salesforce, HubSpot ir Zoho, o daugelis įmonių, naudojančių Odoo, siekia integruoti sistemą su viena iš šių CRM. Ar tai įmanoma? Tikrai taip! Odoo yra visiškai integruotų verslo modulių rinkinys, todėl procesas bus greitas ir sklandus.


Odoo integracija, pavyzdžiui, su Salesforce, suteikia daugybę verslo privalumų. Ji leidžia įmonėms sinchronizuoti produktus, klientus, pardavimų užsakymus, sutartis ir galimybes, potencialius klientus bei daugelį kitų funkcijų. Taip pat galima importuoti, eksportuoti arba sinchronizuoti kontaktinę informaciją, kas ženkliai pagreitina klientų aptarnavimo procesą.

Kalbant apie Odoo sinchronizavimą su HubSpot, dar viena populiari CRM sistema, čia taip pat yra nemažai privalumų. Pavyzdžiui, duomenų sinchronizacija tarp Odoo ir CRM vyksta realiuoju laiku. Tai pagreitina duomenų apdorojimą, nes eliminuojamas rankinis duomenų įvedimas ir sudėtingi importai.

Zoho, dar viena paklausi CRM sistema, taip pat lengvai integruojasi su Odoo. Ši integracija užtikrina sklandų duomenų srautą tarp sistemų, todėl įmonė gali vienoje platformoje efektyviai valdyti CRM, inventorių, apskaitą ir daugybę kitų duomenų. Svarbiausia, kad Odoo ir Zoho integracija yra abipusiai naudinga – ji sujungia Zoho debesyje veikiančias verslo programas su galinga ir lanksčia Odoo ERP sistema. Tai atveria beribes galimybes bet kuriam verslui. Žemiau aptarsime, kaip Odoo integracija su šiuolaikinėmis CRM sistemomis gerina pagrindinius klientų patirties aspektus.

Daugiakanalis bendravimas

Tai svarbi teigiamos klientų patirties dalis, nes gyvename skaitmenizacijos eroje ir turime prieigą prie daugybės platformų. Kiekvienas klientas gali pasirinkti jam patogiausią kanalą, ir svarbu, kad įmonė galėtų reaguoti būtent ten. Odoo ir šiuolaikinių CRM įrankių derinys užtikrina sklandžią sąveiką per el. paštą, chat ir socialinius tinklus. Visa klientų informacija ir pirkimų istorija pateikiama iš karto, kas pagreitina aptarnavimo procesą ir gerina klientų patirtį.

Klientų įžvalgos ir personalizavimas

Personalizavimas yra viena pagrindinių priežasčių, kodėl klientai renkasi tam tikrą įmonę ir rekomenduoja ją draugams bei pažįstamiems. Odoo integracija su esama CRM sistema leis įmonei suteikti personalizuotą patirtį ir kurti aktualias marketingo kampanijas, pritraukiančias daug naujų klientų. Be to, integracija sumažins laiką, skirtą klientų informacijos apdorojimui. Nebereikės rankiniu būdu šalinti pasikartojančių duomenų, kopijuoti informacijos iš vieno failo į kitą ar įkelti duomenų į trečiųjų šalių paslaugas. Kiekvienas darbuotojas galės realiuoju laiku gauti klientų įžvalgas.

Užduočių automatizavimas

Verslo procesų automatizavimas jau seniai aktyviai diegiamas sėkmingose įmonėse, nes tai padeda sutaupyti laiką ir lėšas bei didina pelną. Sekimo žinutės (follow-up) daro sąveiką su klientu labiau personalizuotą ir padeda geriau suprasti klientų pageidavimus. Tačiau tokias žinutes rašyti rankiniu būdu yra laikui imlus darbas. Sekimo žinučių automatizavimas yra viena iš daugelio priežasčių integruoti Odoo su esama CRM sistema.

Nuolatinio kokybiškų potencialių klientų srauto sukūrimas yra būtina sąlyga sėkmingam verslui, tačiau atsižvelgiant į šiuolaikines technologines pažangas, tradiciniai potencialių klientų generavimo metodai nėra tokie efektyvūs. Odoo CRM integracija padeda automatizuoti rutininę potencialių klientų generavimo veiklą, taip leidžiant darbuotojams skirti daugiau laiko ir išteklių kitoms, strategiškai svarbesnėms užduotims.

Integruojant Odoo su esama CRM sistema, galite automatizuoti įmonės biurokratiją ir dokumentų srautą. Automatinis ataskaitų generavimas taupo laiką ir suteikia prieigą prie atnaujintos informacijos realiuoju laiku.

Diegimo strategijos

Viena geriausių strategijų tiek startuoliams, tiek didelėms įmonėms – integruoti esamą CRM sistemą su ERP sistema. Tai padeda verslams vystytis ir išlikti konkurencingiems, o tai šiandieninėje rinkoje yra itin sudėtinga. Daugelis įmonių diegimui renkasi Odoo, nes tai viena iš išsamiausių sistemų, galinti patenkinti bet kurios įmonės poreikius. Derinant ją su atskira CRM sistema, Odoo tampa universaliu raktu į visas verslo galimybes. Siekiant, kad integracijos procesas vyktų sklandžiai, paruošėme geriausių praktinių rekomendacijų rinkinį.


Aiškiai apibrėžkite savo tikslus ir verslo poreikius

Turite aiškiai suprasti, ką norite pasiekti integruodami Odoo su savo CRM sistema. Vienos įmonės siekia automatizuoti klientų sąveiką, kitos – pagerinti darbo našumą arba padidinti duomenų tikslumą. Atminkite, kad jūsų ateities sėkmė priklausys nuo to, kaip tiksliai sugebėsite apibrėžti ir perteikti savo tikslus.

Sukonfigūruokite CRM modulį

Įdiegus Odoo, reikės sukonfigūruoti CRM modulį. Galėsite pritaikyti CRM sistemą pagal savo verslo poreikius. Tuomet reikia įdiegti jungtį (connector), kuri leis perduoti duomenis tarp Odoo ir jūsų CRM sistemos.

Pritaikykite Odoo savo verslo procesams

Odoo yra sistema, kurią galima visiškai pritaikyti ir konfigūruoti pagal savo poreikius, todėl verta išnaudoti šią galimybę. Dėl modulinės struktūros įmonė gali naudoti tik tuos modulius, kurie yra aktualūs jos verslui. Taip pat galima pritaikyti naudotojo sąsają ir pasinaudoti įvairiomis personalizavimo galimybėmis.

Negalima ignoruoti darbuotojų mokymo

Tai privalomas žingsnis, nes Odoo yra gana sudėtinga sistema. Norint užtikrinti aukščiausio lygio klientų patirtį, jūsų komanda turi aiškiai suprasti, kaip efektyviai naudotis integruota CRM sistema ir Odoo. Mokymai gali vykti įvairiais patogiais formatais – tai gali būti internetiniai resursai su paaiškinimais, mokymai gyvai arba instrukcijų knygelės apie programinės įrangos naudojimą.

Duomenų migracija

Tai dar vienas labai svarbus žingsnis, kuriam reikia skirti maksimalų dėmesį. Štai keletas patarimų, kaip tinkamai suplanuoti duomenų migraciją ir sumažinti verslo trikdžių riziką:


    • Įvertinkite ir išvalykite esamus duomenis. Reikėtų pašalinti pasikartojančius ir pasenusius duomenis, o vėliau standartizuoti duomenų formatus.


    • Tinkamai suderinkite duomenų laukus. Tam tiksliai atlikti galite naudodami Odoo importo šablonus.


    • Atlikite bandomąją migraciją. Tai leis pastebėjus klaidas ar neatitikimus jas ištaisyti dar prieš galutinį duomenų perkėlimą.


    • Apmokykite darbuotojus dirbti su duomenimis Odoo ERP. Taip pat svarbu įgyvendinti prieigos kontrolę, kad būtų apsaugoti privatūs duomenys.


    • Nuolat stebėkite sistemos veikimą, kad būtų išvengta klaidų ar neatitikimų.



Ar norėtumėte integruoti savo esamą CRM su Odoo? Mes jums padėsime!


Susipažinkite su Sprendimu


Išvados

Pagrindinė CRM sistemos paskirtis – optimizuoti verslo procesus ir efektyviai valdyti santykius su klientais. Šis įrankis naudingas įvairaus dydžio ir veiklos sričių įmonėms, tačiau ypatingą reikšmę jis turi įmonėms, veikiančioms tiesiogiai paslaugų ar prekybos srityje. Pagrindinės užduotys, kurias atlieka CRM, yra klientų duomenų rinkimas ir saugojimas, išsami statistinė informacija apie pardavimus, pardavimų automatizavimas ir verslo procesų optimizavimas.

Kalbant apie santykius su klientais, CRM sistema yra visapusiškas požiūris, apimantis klientų duomenų rinkimą, analizę ir naudojimą siekiant pagerinti sąveiką su klientais. Odoo CRM automatizavimas leidžia įmonėms automatizuoti daugybę rutininės veiklos užduočių, pavyzdžiui, užklausų apdorojimą, ataskaitų generavimą ar kontaktų valdymą. Be to, tinkamai naudojama CRM sistema prisideda prie geresnio klientų aptarnavimo – darbuotojai turi pilną prieigą prie klientų sąveikų istorijos, todėl gali teikti labiau personalizuotas paslaugas.

Jei matote, kad santykiai su klientais yra silpnoji jūsų verslo vieta, pagalvokite apie Odoo integraciją su CRM sistema jau dabar. Pasinaudokite Odoo galimybėmis gerinant santykius su klientais. Ši sistema yra pilna naudingų funkcijų, kurios pagerins klientų patirtį jūsų versle ir ves įmonę į sėkmę.



Teksto autorius: 

Elizaveta Meleshkevich

Marketingo vadybininė VentorTech


Odoo prieigos teisių struktūra