Odoo Community versija
Verslo valdymo sistema be licencijos mokesčio
✽ Daugiau kaip 30 standartinių modulių ir šimtai specializuotų programėlių iš Apps Store.
✽ Jums tereikia pasirinkti tinkamą talpinimo planą. Kainos nurodytos be PVM, mokant už metus į priekį.
"Hetzner Online", valdanti šimtus tūkstančių serverių, yra viena didžiausių duomenų centrų operatorių Europoje. Nuo pat įkūrimo 1997 m. „Hetzner“ privatiems ir verslo klientams teikė galingus prieglobos produktus ir patikimą IT infrastruktūrą. Sujungdama savo stipriąsias puses – novatoriškas technologijas, patrauklias kainas, ekspertų pagalbą ir lankstų klientų aptarnavimą, „Hetzner“ išplėtė savo rinką tiek Vokietijoje, tiek už jos ribų ir Europoje. Vokietijos įmonė valdo ir eksploatuoja savo aukštųjų technologijų duomenų centrus Niurnberge ir Falkenšteine (abu Vokietijoje) bei Helsinkyje, Suomijoje.
Pardavimai
- CRM
- Pardavimų valdymas
- Kasų sistema (POS)
- Kontaktai
Tiekimo grandinė
- Sandėlis
- Gamyba (MRP)
- Pirkimai
- Priežiūra
Apskaita
- Sąskaitų išrašymas
Paslaugos
- Projektų valdymas
- Darbo laikas
Personalas
- Darbuotojai
- Įdarbinimas
- Darbo sutartys
- Lankomumas
- Atostogos
- Išlaidos
Svetainės
- Svetainių kūrimo įrankis
- E-Komercija (el. parduotuvė)
- Tinklaraštis (blogai)
- Forumas
- Pokalbiai (Live Chat)
- E-Mokymas
Rinkodara
- El. pašto rinkodara
- SMS rinkodara
- Renginiai
- Apklausos
Produktyvumas
- Diskusija
- Užduotys
- Kalendorius
- Skydeliai
Sąvokos:
Kritinis sutrikimas – Programos sutrikimas, dėl kurio Klientas negali prisijungti prie Programos ir ja naudotis.
Nekritinis sutrikimas – Programos sutrikimas, kuris netrukdo Klientui prisijungti prie Programos ir naudotis kitomis, sutrikimo neveikiamomis, funkcijomis.
Plano "Grupė" nuostatos:
Valandinis tarifas yra 60€ plius PVM.
Faktinis darbo laikas apvalinamas 15 min. tikslumu.
Konsultacijos teikiamos vykdytojo darbo valandomis
Konsultacijos teikiamos per on-line pagalbos tarnybą
Reakcijos laikas esant Kritiniam sutrikimui - 4 val.
Reakcijos laikas esant Nekritiniam sutrikimui - 16 val.
Plano "Komanda" nuostatos:
Valandinis tarifas yra 60€ plius PVM.
Faktinis darbo laikas apvalinamas 15 min. tikslumu.
Konsultacijos teikiamos vykdytojo darbo valandomis
Konsultacijos teikiamos per on-line pagalbos tarnybą
Konsultacijos teikiamos telefonu
Reakcijos laikas esant Kritiniam sutrikimui - 2 val.
Reakcijos laikas esant Nekritiniam sutrikimui - 8 val.
Plano "Rinktinė" nuostatos:
Valandinis tarifas yra 60€ plius PVM.
Faktinis darbo laikas apvalinamas 15 min. tikslumu.
Konsultacijos teikiamos vykdytojo darbo valandomis
Konsultacijos teikiamos per on-line pagalbos tarnybą
Konsultacijos teikiamos telefonu
Priklauso 1 val. / mėn. nemokamų konsultacijų
Reakcijos laikas esant Kritiniam sutrikimui - 1 val.
Reakcijos laikas esant Nekritiniam sutrikimui - 4 val.
Odoo Community asocijacijos (OCA) parduotuvė
Būtent ją ir rekomenduojame, nes visos programėlės čia yra nemokamos ir kuriamos bendruomenės narių konkrečiai Odoo Community versijai.
Oficiali Odoo kompanijos parduotuvė
Kadangi parduotuvė skirta įvairioms Odoo versijoms, atkreipkite dėmesį ar Jus dominanti programėlė suderinama su Odoo Community versija.
Vis dar abejojate?
Kodėl verta rinktis mus?
Jūsų laikas kainuoja, todėl specifinius darbus apsimoka patikėti profesionalams
Prižiūrime serverius
Viskas prasideda nuo patikimo duomenų centro. Toliau reikalingas specialistas, kuris išmanytų Linux operacinę sistemą, Postgre SQL duomenų bazių valdymo serverį ir kita. Mes tuo pasirūpinome.
Rūpinamės duomenų kopijomis
Atsarginių kopijų darymas yra labai svarbus darbas, kurį įmonės neretai pamiršta. Mes į tai žiūrime atsakingai - atsarginės kopijos saugomos atskirame serveryje, taikoma 7 kalendorinių dienų išlaikymo politika.
Diegiame (konfigūruojame, mokome)
Jeigu norite sklandžiai ir greitai pereiti iš vienos sistemos į kitą, reikia tinkamai suplanuoti ir atlikti visus darbus: darbuotojų mokymai, sistemos nustatymai, pradinių likučių importas ir t.t. Mes galime tuo pasirūpinti.
Konsultuojame
Gerai išmanome Odoo sistemą, todėl galime operatyviai atsakyti į Jums kylančius klausimus.
Naudojame on-line pagalbos sistemą, kur prisijungę galite greitai užduoti naują klausimą, matyti dar neatsakytus klausimus bei atsakytų klausimų archyvą.
Programuojame
Odoo turi platų funkcionalumą ir rekomenduojame visų pirma jį pilnai išnaudoti. Tačiau yra situcijų kai reikia nestandartinių funkcijų: ataskaitų, kontrolių, importų, integracijų. Mes galime tuo pasirūpinti.
Migruojame
Odoo nestovi vietoje, kartą per metus išleidžiama nauja versija. Migravimas iš vienos versijos į kitą nėra visai paprastas, ypač kai naudojamos papildomos programėlės arba yra suprogramuotas papildomas funkcionalumas. Mes galime tuo pasirūpinti.
Norite sužinoti daugiau?
Peržiūrėkite mūsų ruoštus mokomuosius video:
Ruošiama.
Ruošiama.
Ruošiama.
Ruošiama.
Ruošiama.
Ruošiama.
Neabejokite!