Skip to Content

Verslo valdymo sistema Odoo

Prisijunkite prie 12 milijonų laimingų naudotojų ir auginkite verslą su Odoo.

1

Viskas viename 

Nuo CRM iki gamybos valdymo ir apskaitos, 80+ modulių vienoje platformoje. 

2

Draugiška sąsaja

Lengvai išmokstama ir efektyviai naudojama be ilgų mokymų.

3

Patraukli kaina

Community versija yra nemokama, o Enterprise versija nuo 11.90€ / mėnesiui už visus modulius.

CRM (santykių su klientais valdymas)


Odoo verslo valdymo sistemos CRM modulis - tikras į klientą orientuotas vadybininko įrankis: potencialių klientų (Lead) generavimas, darbas su galimybėmis (Opportunities), efektyvi komunikacija, veiksmų planavimas, komandinis darbas, intuityvios ataskaitos ir dar daugiau.


Potencialūs klientai (Leads)

Pritraukimas

Kurkite kampanijas, kad automatiškai siųstumėte el. laiškus, pritaikytus potencialių klientų segmentui ir potencialaus kliento veiklai. Gaukite kelis rinkodaros modulius, kad padidintumėte potencialių klientų pritraukimą iš savo svetainės: paieškos variklio optimizavimo įrankį, formų kūrimo priemones, a/b testavimo įrankį ir kt.


GeoIP

Iš lankytojų IP adresų automatiškai nustatykite šalis ir miestus, kuriuose yra potencialių klientų.


Priskyrimo taisyklės

Apibrėžkite savo taisykles, kad priskirtumėte potencialius klientus tinkamai pardavimo komandai arba pardavėjui pagal kvotas ir segmentus.


Tiesioginis pokalbis (Live Chat)

Suaktyvinkite „Odoo Live Chat“ savo svetainėje, kad galėtumėte kalbėtis su lankytojais ir paversti juos potencialiais klientais. Apibrėžkite taisykles pagrindinėms šalims arba puslapiams. „Chatbot“ automatiškai siunčia iš anksto nustatytus pranešimus.



Sėkmės tikimybės įvertinimas

Odoo apskaičiuoja sėkmės tikimybę pagal kelis kriterijus, pvz., ankstesnius rezultatus.


Dublių suliejimas

Kai potencialų klientą paverčiate galimybe, sistema pasiūlys sujungti/sulieti kelias besidubliuojančias korteles.



Galimybės (Opportunities)

Veiksmų ir skambučių valdymas

Kiekvienai Galimybei efektyviai suplanuokite veiksmus bei skambučius ir operatyviai registruokite turinį Galimybės pokalbių lange. Taip pat, stebėkite ir registruokite savo komandos veiksmus, kad užtikrintumėte efektyvų darbo eigos valdymą.


Konfigūruokite etapus

Sukonfigūruokite pardavimų Piltuvą (Pipeline), pridėdami kiekvieno etapo aprašymus.


Planuokite sekančius veiksmus

Atsižvelgdami į svarbiausias Galimybes ir užduotis, planuokite tolimesnius veiksmus ir žymėkite kasdienį darbą kalendoriuje.

Pardavimų Piltuvo (Pipeline) valdymas

Gaukite aiškią Galimybių apžvalgą. Dirbkite greičiau naudodami drag & drop funkciją. Kiekvienai pardavimų komandai nustatykite konkrečius etapus. Analizuokite praradimų priežastis ir gerinkite pardavimų efektyvumą.


Planuokite susitikimus

Planuokite susitikimus ir sinchronizuokite su mobiliaisiais telefonais bei Google kalendoriumi.


360° matomumas

Gaukite visą informaciją tiesiai į Galimybę: aplankytus puslapius svetainėje, laiškus, susitikimus, kitus veiksmus, ankstesnius užsakymus ir kt.


CRM Piltuvėlis



Niekada nepraleiskite tolesnių veiksmų

Suplanuokite skambučius, susitikimus, laiškus ar pasiūlymus, o Odoo pagal jūsų pardavimo scenarijų automatiškai suplanuos tolesnius veiksmus.



CRM priminimai



Nesudėtingas bendravimas - nėra nesusikalbėjimo

Bendravimas yra esminis dalykas. Gaunami el. laiškai automatiškai pridedami prie jūsų pardavimų piltuvo, o visi kontaktai su jūsų komanda ir klientais vyksta vienoje vietoje, todėl visada užtikrinama lengva prieiga prie informacijos.


Galimybės kortelė

Sandėlio valdymas


Odoo sandėlio valdymo sistema - tai atsargų valdymas realiu laiku: sandėlio lokacijos, padėjimo ir atrinkimo taisyklės, rezervavimas, atsekamumas (partijos/serijos numeriai), automatinės papildymo taisyklės (min/max), mobili barkodų programėlė, intuityvios ataskaitos ir dar daugiau.


Sandėliavimas

Vietos (lokacijos)

Kurkite ir valdykite konkrečias saugojimo vietas, pvz., lentynas, praėjimus, šaldymo patalpas ir padėklų lentynas.



Zonos

Sukurkite specialias zonas produktams priimti, rūšiuoti, pakuoti ir atlikti kitas sandėlio operacijas.



Padėjimo taisyklės

Automatiškai nukreipkite produktus į dedikuotas saugojimo vietas, atsižvelgdami į vietų talpą/tūrį (vietos kategorijos), produktų saugojimo reikalavimus ir atrinkimo prieinamumą.


Protingas atrinkimas ir nurašymas

Pasirinkite produktų nurašymo strategijas (FIFO, FEFO, LEFO) ir supaprastinkite sandėlininko kelią naudodami tinkamą surinkimo metodą (paprastas, pagal partiją, pagal grupę ir kt.).



Operacijos

Veiksmų (to-do) sąrašas pagal roles

Specialūs prietaisų skydeliai, kad užsakymų vykdymo, pirkimo, patikros, rinkimo, pakavimo ir priėmimo komandos būtų dedikuotų komandų akiratyje. Pirmenybė teikiama anksčiausio termino užduotims, siekiant užtikrinti, kad užsakymai būtų įvykdyti visada ir laiku.


Pakavimas

Priskirkite brūkšninius kodus pakuotėms, kad galėtumėte sekti turinį, o pakuotės vietos atnaujinimai taip pat atspindėtų supakuotų produktų vietą.



Inventorizacija

Suplanuokite pasikartojančius svarbių saugojimo vietų, gaminių ar partijų patikrinimus, kad atsargos būtų nuolat atnaujintos.

Gavimas (priėmimas)

Tvarkykite gaunamas prekes naudodami tiekėjo nurodytas atvykimo datas ir automatinį gautų kiekių matavimo vienetų konvertavimą (pvz., pirkate pakuotėmis, o parduodate vienetais).




Surinkimas

Sandėlininko patogumui, kurkite išmanias automatines partijas pagal siuntų vežėjus, serijinius numerius, konkrečius kiekius ir bendrą svorį. Jei dalis atsargų nepristatyta, yra galimybė sukurti grąžinimą (backorder).


Nurašymas

Vos keliais paspaudimais nurašykite produktus ir gaukite aiškias ataskaitas apie broką: jų vertę, priežastis ir kiekius.



Kelių sandėlių valdymas

Valdyti kelis sandėlius vienoje sistemoje yra žymiai paprasčiau, tai leidžia centralizuotai kontroliuoti ir koordinuoti atsargas skirtingose vietose. Taip užtikrinamas darnus darbas ir sumažinamas išsklaidytų atsargų valdymo sudėtingumas.


Kelių sandėlių valdymas



Adaptyvūs darbo procesai

Viena iš išskirtinių Odoo sandėlio valdymo modulio funkcijų yra adaptyvūs darbo procesai. Įmonėms galima pritaikyti procesų logiką, atitinkančią tam tikrus operacijų tipus, taip pagerinant darbų srauto efektyvumą ir užtikrinant, kad sistema pilnai atitiktų jų unikalią veiklą.

Sugrupuotos pristatymo operacijos


Ventor barkodų programėlė

Geriausia savo kategorijoje sandėlio valdymo programėlė.

Ventor barkodų programėlė


Sužinoti daugiau

Gamybos valdymas


Odoo gamybos valdymo sistema - tai išteklių ir atsargų poreikio planavimas, procesų kontrolė, įrenginių priežiūra, kokybės valdymas, intuityvios ataskaitos ir dar daugiau.


Valdymas

Gamybos užsakymai (GU)

Paskirstykite gamybos užsakymus surinkimo linijoms arba rankiniam surinkimui.


Brūkšniniai kodai

Naudokite barkodus, kad pagreitintumėte savo gamybos operacijas: skenuokite partijos arba serijos numerius, inicijuokite chronometro paleidimą / pristabdymą / sustabdymą, inicijuokite priežiūros užklausą, pereikite prie kito veiksmo ir pan.


Redaguojami GU

Galite pažymėti sunaudotais kitus produktus, nepaisant to, kas iš pradžių buvo planuota.


Darbo užsakymai

Inicijuokite pusgaminių, reikalingų galutinio gaminio surinkimui, gamybą.


Remonto užsakymai

Valdykite garantinių gaminių taisymą arba atlikite taisymą kaip atskirą paslaugą.




Iškomplektavimas (ardymas)

Iškomplektuokite pagamintą gaminį ir atkurkite komponentus.



Gamybos užsakymai


Planavimas

Gamybos planas

Gaukite aiškų vaizdą apie visą savo planavimą ir lengvai pakeiskite gamybos laiką.


Technologinės kortelės (Bill of Materials)

Kurkite paprastas arba subrangos technologines korteles. Stebėkite komplektuojančių prieinamumą sandėlyje ir gamybos laiką.

Organizuokite darbo užsakymus

Turėkite prieigą prie visų turimų išteklių ir planuokite savo gamybą.


Darbo centro pajėgumai

Naudokite gamybos planuoklį, kad planuotumėte savo darbą kiekviename darbo centre, atsižvelgiant į jų efektyvumą (OEE) ir pajėgumus.


Gamybos planavimas



Gamybos užsakymų imitatoriuje, realiu laiku planuokite pajėgumus, komponentų prieinamumą ir valdykite kaštus. Laiku apsirūpinkite komponentais, pasirinkdami tinkamą tiekimo būdą: gaminti ar pirkti, pasitelkti subrangovą, pristatyti iš kito sandėlio ir pan.

Gaminio BOM


Pirkimų (tiekimo) valdymas


Odoo verslo valdymo sistemos pirkimų modulis - tai užklausos tiekėjams, užsakymų ir sutarčių valdymas, efektyvi komunikacija, integracijos su vežėjais, intuityvios ataskaitos ir dar daugiau.


Pirkimo užklausos (Requests for Quotations)


Kurkite pirkimo užklausas tiekėjams

Naudodami tam skirtą dokumentą, išvardinkite jus dominančias prekes ir kurkite pirkimo užklausas tiekėjams.



Automatizuokite procesą

Sutaupykite laiko nustatydami taisykles, kurios automatiškai siųstų užklausas tiekėjams pagal jūsų atsargų lygį.


Siųskite pirkimo užklausas el. paštu

Vienu paspaudimu galite atspausdinti ar išsiųsti pirkimo užklausą el. paštu. Elektroninio laiško tekstą, prieš išsiunčiant, galite atitinkamai paredaguoti (individualizuoti). 


Produktų variantai

Patogiai pridėkite produktų variantus, nurodydami visus galimus produkto savybių derinius (pvz., dydžius, spalvas).



Pirkimo užklausos



Užsakymų valdymas


Sekite užklausas ir užsakymus

Stebėkite pirkimo užklausų ir užsakymų būseną, sumą ir numatomą pristatymo datą.



Automatizuokite užsakymus

Nustatykite pirkimo taisykles, kad būtų automatiškai užsakytos reikalingos prekės, atsižvelgiant į atsargų kiekį, minimalius kiekius (min max taisyklės), pardavimus ar kitus parametrus.




Siųskite užakymus el. paštu

Vienu paspaudimu galite atspausdinti ar išsiųsti pirkimo užsakymą el. paštu. Elektroninio laiško tekstą, prieš išsiunčiant, galite atitinkamai paredaguoti (individualizuoti). 


Valdykite prekių gavimą

Atsargų gavimą registruokite tiksliai tada kai jos atvyktsa. Vieno užsakymo prekės gali būti gautos skirtingais dokumentais ir skirtingomis datomis.


 

Produktų valdymas


Produktų variantai

Aprašykite produktus naudodami kelis atributus ir variantus, tokius kaip dydis, spalva ir apdaila.


Pirkimo taisyklės

Prioriteto tvarka nurodykite visus prekės tiekėjus, jų pristatymo terminus ir minimalius kiekius.


Prieinamumo valdymas

Sekite atsargas, gaunamus užsakymus ir produktų prieinamumą.


Tiekėjų kodai

Pridėkite kiekvieno tiekėjo naudojamą prekės kodą, kad būtų lengviau rasti ir jiems, ir jums.


Matavimo vienetai

Pirkite skirtingais matavimo vienetais ir leiskite Odoo valdyti konversiją.


Vieta sandėlyje

Nustatykite tikslią produkto vietą savo sandėlyje.



Prognozės ataskaita

Pardavimų valdymas


Odoo pardavimų valdymas - tai profesionalūs pasiūlymai, užsakymų ir sutarčių valdymas, efektyvi komunikacija, lanksti kainodara, integracijos (Amazon, eBay, kurjeriai), intuityvios ataskaitos ir dar daugiau.


Profesionalūs pasiūlymai


Pasiūlymo turinio konstruktorius

Sukurkite pasiūlymą per kelias sekundes. Naudokite iš anksto pasirinktus produktus, kainoraščius ir šablonus.


Elektroninis parašas

Parduokite greičiau naudodami elektroninius parašus. Jūsų klientai gali peržiūrėti ir pasirašyti pasiūlymus internete.



Pasiūlymo formos šablonai

Sukurkite pasirinktinius pasiūlymo šablonus vos keliais paspaudimais ir taupykite laiką naudodami juos pakartotinai.


Produktų variantai

Patogiai pridėkite produktų variantus, rodydami visus galimus produkto savybių derinius (pvz., dydžius, spalvas).



On-line pasiūlymas



Užsakymų ir sutarčių valdymas

Pirkėjų užsakymai

Vienu paspaudimu paverskite komercinius pasiūlymus pardavimo užsakymais arba leiskite tai padaryti klientams

 naudojant on-line pasiūlymus ir Odoo eSign.


Klientų Portalas

Suteikite prieigą klientams prie internetinio portalo, kad jie galėtų peržiūrėti savo pasiūlymus ir pardavimo užsakymus bei stebėti pristatymo būseną realiuoju laiku. Klientai gali keisti savo užsakymus ir patvirtinti juos elektroniniu parašu arba on-line apmokėjimu.


Sutartys

Stebėkite kiekvieną sutarties etapą, įskaitant sąskaitų išrašymą, atnaujinimą ir papildomą pardavimą. Tvarkykite pasikartojančias (abonentines) sutartis naudodami visiškai integruotą "Odoo Prenumeratos" programą, įskaitant narystės ar paslaugų sutartis, įspėjimus apie sutarties atnaujinimą ir sutarties parinktis.


Elektroninis parašas

Naudokite Odoo eSign, kad lengvai gautumėte parašus ant sutarčių ar bet kurio PDF dokumento.



Sąskaitų išrašymo strategija

Sąskaitų išrašymas pagal užsakytus arba pristatytus kiekius, taip pat pagal sunaudotas medžiagas ir laiką. Apmokėjimo sąlygų nustatymas pagal klientą arba pagal sąskaitą. 


Specifiniai užsakymo maršrutai

Užsakymo eilutėms galite pritaikyti specialius pristatymo ir atsargų papildymo maršrutus, pvz.: „dropship“ ir „papildyti pagal užsakymą“.




Incoterms®

Sukonfigūruokite sistemą, kad „Incoterms“ sąlygos būtų rodomos tiesiogiai sąskaitoje faktūroje.

Mano paskyra

Užsakymo pasirašymas

 

Produktų ir kainų kontrolė

Produktų variantai

Aprašykite produktus naudodami kelis atributus ir variantus, tokius kaip dydis, spalva ir apdaila.


Produktų rūšys

Tvarkykite bet kokio tipo produktus, įskaitant saugomus produktus, paslaugas, vartojimo reikmenis, pristatymo mokesčius ir elektroninius produktus.


Pristatymo kaina

Apskaičiuokite pristatymo išlaidas pagal kelis kintamuosius, tokius kaip svoris, tūris, kiekis, marža ir pristatymo adresas.


Lojalumo programa

Sukurkite lojalumo programą, kad jūsų klientai galėtų prisijungti ir uždirbti taškų, kuriuos būtų galima panaudoti atliekant būsimus užsakymus.



Produktų konfigūratorius

Lengvai pridėkite konkrečius produkto variantus prie pasiūlymo ar krepšelio naudodami Odoo produkto konfigūratorių.


Kainoraščiai

Apskaičiuokite teisingą kainą pagal kliento sąlygas, pvz., regioną ir kainos lygį, arba pagal užsakymo sąlygas, pvz., kiekį ir laiką. Pridėkite kainoraščius prie atskirų produktų, atsižvelgdami į kiekvieno kliento segmentą.


Nuolaidos

Taikykite nuolaidas bet kuriam pasiūlymo eilutės elementui ir pasirinkite, ar nuolaida turi būti matoma klientui ar paslėpta.


Išoriniai vežėjai

Automatiškai apskaičiuokite siuntimo išlaidas, atsispausdinkite siuntimo etiketes ir stebėkite siuntas. Odoo integruojasi su UPS, DHL, FedEx, USPS, Bpost, Easypost.


Kuponai ir nuolaidų kodai

Kurkite specifinius kuponus bei nuolaidų kodus ir leiskite klientams suaktyvinti nuolaidas perkant.


Dovanų kortelės ir ePiniginė

Leiskite klientams įsigyti dovanų kortelių už iš anksto sukonfigūruotas sumas ir naudoti jas perkant prekes jūsų parduotuvėse. Leiskite klientams naudoti el. piniginę, kad jūsų svetainėje būtų galima laikyti pinigus mokėjimams internetu.


Matavimo vienetai

Parduokite produktus keliais matavimo vienetais ir leiskite Odoo valdyti konversiją.


Mažmeninė kasa (POS)


Odoo verslo valdymo sistemos mažmeninė kasa (Point of Sale) yra intuityvi ir patikima dirbant tiek on-line, tiek off-line režimais. Lankstumas ir greitas konfigūravimas leis džiaugtis tiek darbuotojais, tiek klientais.


Apžvalga

Intuityvi sąsaja

Viena aiški sąsaja, skirta sklandžiam aptarnavimui bet kuriame įrenginyje.


Greita paieška

Raskite savo klientus ir produktus naudodami integruotas paieškos funkcijas.



Kompiuteryje ir planšetėje

Dirbkite su Odoo POS tiek asmeniniuose kompiuteriuose, planšetėse bei jutiklinio ekrano terminaluose.


Prijunkite įrangą

Prijunkite brūkšninių kodų skaitytuvus, mokėjimo terminalus ir kasos aparatus ir kitą įrangą.


Naršyklės palaikymas

Odoo POS yra žiniatinklio programa, kurią galima įdiegti bet kuriame įrenginyje ir OS, kuriame veikia Chrome, Firefox arba Safari (pvz., MS Windows, Apple OSX, Linux, Android ir iOS).


Off-line režimas

Dirbkite neprisijungę. Jūsų POS sesija gali būti uždaryta neprisijungus ir neprarandant duomenų.


EKA langas



Atsiskaitymai

Kvitų skaidymas

Vienas užsakymas gali būti apmokėtas išskaidant mokėjimą tarp kelių šalių ir naudojant skirtingus mokėjimo būdus.


Sąskaitų išrašymas

Įveskite kliento PVM mokėtojo kodą ir kitus būtinus rekvizitus ir galėsite išrašyti PVM sąskaitą faktūrą ir ją išsiųsti el. paštu.


Arbatpinigiai

Palaiko klientų arbatpinigių registravimą kaip papildomą sumą arba vietoje grąžos.

Kreditinės/debetinė kortelės

Išoriniai mokėjimo terminalai tvarko visus elektroninius mokėjimus.


Kredito limitai

Klientams gali būti nustatyti kredito limitai. Pasiekus limitą, su klientais susijusiuose formose ir mygtukuose pasirodo įspėjimas.


Apvalinimas

Kainos ir mokėjimai gali būti suapvalinti iki mažiausio valiutos nominalo.

 

Lojalumas

Tegul klientai sugrįžta. Pagerinkite jų apsipirkimo patirtį naudodamiesi lojalumo programomis: taškais, nuolaidų kodais, lojalumo ir dovanų kortelėmis. Naudokite el. piniginę, kad padidintumėte išlaikymą, o klientai būtų patenkinti.

Lojalumas


Uždarymas (checkout)

Kainos ir nuolaidos

Naudokite priskirtus kainoraščius, specifines klientų kainas arba taikykite procentines nuolaidas vienam produktui arba visam užsakymui.


Konfigūruojami kvitai

Ant kvitų galite spausdinti dabartines akcijas, darbo valandas ir būsimus įvykius.


Kelių žingsnių uždarymas

Užsisakykite savo pirkinius vienoje pardavimo vietoje, o mokėkite kitoje.


Dinaminiai barkodai

Įdėkite kainas, svorius ir lojalumo programas tiesiai į brūkšninius kodus.

Lygiagretūs užsakymai

Taikykite nuolaidas bet kuriam pasiūlymo eilutės elementui ir pasirinkite, ar nuolaida turi būti matoma klientui ar paslėpta.


Išoriniai vežėjai

Automatiškai apskaičiuokite siuntimo išlaidas, atsispausdinkite siuntimo etiketes ir stebėkite siuntas. Odoo integruojasi su UPS, DHL, FedEx, USPS, Bpost, Easypost.


Kuponai ir nuolaidų kodai

Kurkite specifinius kuponus bei nuolaidų kodus ir leiskite klientams suaktyvinti nuolaidas perkant..


Dovanų kortelės ir ePiniginė

Leiskite klientams įsigyti dovanų kortelių už iš anksto sukonfigūruotas sumas ir naudoti jas perkant prekes jūsų parduotuvės. Leiskite klientams naudoti el. piniginę, kad jūsų svetainėje būtų galima laikyti pinigus mokėjimams internetu.


Matavimo vienetai

Parduokite produktus keliais matavimo vienetais ir leiskite Odoo valdyti konversiją.


E-komercija (elektroninė parduotuvė)


Odoo verslo valdymo sistemos e-komercijos modulis - tai lengvai valdomas ir stulbinančiai išbaigtas e-komercijos įrankių rinkinys. Kurkite patrauklius produktų puslapius naudodami vieną geriausių puslapių kūrimo priemonių rinkoje. Mėgaukitės vieningos platformos privalumais nuo rinkodaros iki pardavimų ir atsikaitymo.





Susikurkite savo el. parduotuvę


Svetainės konfigūratorius

Sukurkite nuostabią internetinę parduotuvę 3 paprastais žingsniais.


Profesionalios temos

Visos standartinės temos yra prieinamos ir nemokamos. Pasirinkite tą, kuri geriausiai atitinka jūsų veiklos sritį.


Turinio formato blokai

Vilkite ir numeskite (drag & drop) iš anksto sukonfigūruotus turinio formato blokus. Tinkinkite blokus nuo turinio iki maketo.


Draugiška mobiliems įrenginiams

Svetainės turinys automatiškai pritaikomas mobiliesiems įrenginiams: nereikia tvarkyti sudėtingos sistemos.


 

Prekiaukite internete

Produktų variantai

Leiskite klientams pasirinkti prekių variantus - dydį, spalvą ar panašiai.


Kainoraščiai

Kurkite ir rodykite skirtingus kainoraščius, priskiriamus kliento profilyje.


B2B parduotuvė

Konfigūruokite B2B ir B2C svetaines atskirai ir rodykite skirtingus kainoraščius.


Prenumeratos

Gaukite pasikartojančias pajamas savo svetainėje parduodami prenumeruojamus produktus (licencijos, abonentinis aptarnavimas ir kt.).


Potencialių klientų generavimas

Norėdami generuoti naujus potencialius klientus, naudokite lankytojų stebėjimo sistemą.


Produkto prieinamumas

Galite pasirinkti parduoti produktus pagal savo atsargų lygį. Rodyti atsargų likutį ir nustatyti įspėjimus.


Mokesčių tarifai

Pritaikykite mokesčių tarifus pagal pirkėjo profilio nustatymus.


Tiesioginis produktų pridėjimas

Nereikia sudėtingų backend operacijų. Sukurkite savo produktą tiesiai internetinėje parduotuvėje.


Produktų palyginimas

Leiskite lankytojams palyginti produktus pagal jų savybes.


Skirtingos svetainės-parduotuvės

Prekiaukite iš kelių svetainių-parduotuvių, esančių toje pačioje duomenų bazėje. Bendrinkite produktus tarp svetainių.


Integruotos prekyvietės

Rodykite ir parduokite savo prekes „eBay“ ir „Amazon“.


Skaitmeniniai produktai

Prekiaukite skaitmeniniais produktais, pvz., el. knygomis, licencijomis.


Tiesioginis pristatymas (dropshipping)

Siųskite pristatymo užklausas tiesiogiai savo tiekėjams.


Produkto apžvalgos

Leiskite naudotojams peržiūrėti ir įvertinti ir komentuoti jūsų produktus.


Produktų importas/eksportas

Masiškai importuokite arba eksportuokite savo produktų aprašymus, kainas ir nuotraukas.


Atsargų (likučio) pranešimai

Leiskite klientams gauti pranešimą, kai produktas vėl bus sandėlyje.

 

Apmokėjimas ir pristatymas

Mokėjimų integracijos

Leiskite klientams atsiskaityti naudojant Stripe, Paypal, Authorize.Net, Adyen, Mollie, Ogone ir kitus, arba susikurkite savo mokėjimo būdus.


Pristatymų integracijos

Paspartinkite siuntimo procesą ir stebėkite užsakymus iš Odoo naudodami mūsų DHL, FedEx, UPS, USPS, Bpost ir daugelio kitų jungtis per Sendcloud ir Easypost.

Apskaičiuokite pristatymo kainą

Apskaičiuokite pristatymo išlaidas, kurios bus apskaičiuotos automatiškai, naudojant Odoo pristatymo metodo konfigūratorių.



 


Projektų valdymas


Odoo verslo valdymo sistemos projektų valdymo modulis - tai užduočių organizavimas Kanban lentoje, užduočių peržiūra Ganto diagramoje, užduočių hierarchija, laiko registravimas, intuityvios ataskaitos ir dar daugiau.


Projektų valdymas


Apžvalga


Intuityvi naudotojo sąsaja

Tvarkykite savo projektus naudodami į vartotoją orientuotą sąsają, sukurtą šiuolaikiniam projektų valdymui.



Papildomi laukai

Konfigūruokite savo užduotis pridėdami naujų laukų su papildoma informacija.


Automatiniai veiksmai

Nustatykite automatinius veiksmus, kad suaktyvintumėte pakeitimus, pagrįstus vartotojo veiksmais arba iš anksto nustatytu dažnumu. Galimi įvairūs automatizuoti veiksmai, tokie kaip įrašų kūrimas ar atnaujinimas, užduočių priskyrimas konkretiems vartotojams, el. laiškų ar SMS siuntimas, veiklos planavimas ir kt.

Projektų valdymo įrankiai

Pritaikykite kiekvieną projektą pagal savo poreikius, naudodami etapus, papildomus laukus ir žymas, taip pat nustatykite prioritetus ir spalvų kodus.


Multi-projektai

Dirbkite su vienu ar keliais projektais vienu metu. Atlikite kelių projektų analizę ir paieškas.


Mobili aplikacija

Lengvai stebėkite projektus ir užduotis kelyje. Visada palaikykite ryšį su komanda.


Projektai Kanban peržiūra


Užduotys

Pateikimo kanalai

Kurkite užduotis rankiniu būdu arba automatizuokite procesą naudodami el. pašto abonentus, žiniatinklio formas arba paketinį importą.


Galingas teksto redaktorius

Į užduočių aprašymus įtraukite antraštes, nuorodas, mediją ir darbų sąrašus. Bendradarbiaukite virtualiai ir padidinkite savo produktyvumą.


Pasikartojančios užduotys

Supaprastinkite savo darbą kurdami kasdienes, savaitės ar mėnesio pasikartojančias užduotis. Pasistenkite planuoti pasikartojančias užduotis: nauja užduotis iškart sukuriama, kai ankstesnė pažymima kaip atlikta.


Gairės (milestones)

Naudokite gaires, kad stebėtumėte pagrindinius pažangos taškus, kuriuos reikia pasiekti.


Paverskite užduotį į palaikymo bilietą

Vos keliais paspaudimais pakeiskite savo užduotį į palaikymo bilietą (support ticket).


Mano užduotys

Savo skirtingų projektų užduotis savo viename lange. Galite sukurti privačias užduotis ir net asmeninį piltuvą su privačiais etapais, kad galėtumėte išlaikyti tvarką.



Užduočių priskyrimas

Pasirinkite atsakingą asmenį bei pridėkite stebėtojų, kuriems bus pranešta apie bet kokius užduoties pakeitimus.



Užduočių hierarchija (pavaldumas)

Kurkite kelių lygių pavaldžias užduotis, kad suteiktumėte savo darbui daugiau struktūros. Iš užduoties Kanban kortelės peržiūrėkite jos papildomas užduotis.


Priklausomybės

Nustatykite užduočių priklausomybes, kad pagerintumėte savo darbo organizavimą. Kilus konfliktui užduotys gali būti automatiškai perplanuotos.



Grupiniai veiksmai

Sąrašo formoje galite atlikti grupinius veiksmus su keliomis eilutėmis (užduotimis) vienu spragtelėjimu.


Archyvuokite užduotis

Archyvuokite baigtas užduotis ir peržiūrėkite tas, kurias dar turite atlikti.


Archyvuokite užduotis

Kurdami naują užduotį iš Kanban formos, akimirksniu (neatverdami formos) atlikite nustatymus naudodami teksto sparčiuosius klavišus: nustatykite žymes, priskirkite vartotojus, paskirstykite valandas, nustatykite prioritetą.

 

Komunikacija

Pranešimų langas (Chatter)

Centralizuokite visus veiksmus viename pranešimų lange: skambučiai, el. laiškai, susitikimai, priminimai ir darbo užrašai.


El. laiško ir SMS šablonai

Įvairiems etapams ar veiksmams galima sukurti automatinių pranešimų šablonus.


Matomumo lygiai

Bendrinkite savo projektą su išoriniais ir vidiniais vartotojais, suteikdami tik peržiūros ar ir redagavimo teises. 


Individualūs pranešimai (priminimai, perspėjimai)

Vykdykite užduotis vienu spragtelėjimu ir gaukite pranešimus pagal atitinkamą veiklą.


El. pašto integracija

Bendraukite su savo klientais el. paštu. Viskas automatiškai pridedama prie užduoties.


Klientų atsiliepimai

Siekdami gerinti savo procesus galite atlikti klientų pasitenkinimo įvertinimo apklausą.


VoIP

Skambinkite tiesiai iš programos sąsajos.



Bendraukite su kitais naudotojais

Atlikdami užduotį galite kalbėtis su kitais vartotojais ir realiuoju laiku gauti atsakymus į savo klausimus. Prie pokalbio pridėjus kelis vartotojus, sukuriamas grupės pokalbis.



Dokumentų valdymas


Odoo verslo valdymo programos dokumentų valdymo modulis - tai viena platforma dokumentų skaitmeninimui, pasirašymui ir saugojimui. Dokumentams galite nustatyti žymas, prieigos teises, galiojimo terminus ir kita. Galite komunikuoti ir dalintis failais su kolegomis, klientais ir tiekėjais.


Dokumentai


Peržiūra

Daugumos failų formatų peržiūra naršyklėje: PDF, paveikslėliai, vaizdo įrašai.



Nuorodos

Įkelkite įprastus failus arba tik jų nuorodas (pvz., Google Doc failus).


Lentelės

Kurkite naujas lenteles-skaičiuokles arba dirbkite su esamomis.


Pokalbiai

Aptarkite su kolegomis, klientais ar tiekėjais veiksmus, kuriuos reikia atlikti su dokumentais. Sukurkite priminimus ar kitus su dokumentais susijusius įvykius.


Valdytojai ir kontaktai

Priskirkite dokumentus arba Odoo įrašus, pvz., sąskaitas faktūras, užduotis ir kt., vartotojams, klientams ar tiekėjams.



Dokumentų valdymas



Organizavimas

Aplankai (katalogai)

Hierarchiniai aplankai leidžia apibrėžti darbo sritį su sau būdingomis žymomis ir veiksmais.


Šaltiniai

Su apskaitos dokumentais (sąskaitomis faktūromis ir pan.) susietos bylos (failai) yra integruoti į dokumentų valdymo sistemą.


PDF skaidymas

Padalinkite kelių puslapių PDF failus į atskirus dokumentus; labai naudinga, kai skanuojate dokumentus paketais.


Šiukšliadėžė

Ištrinti dokumentai lieka sistemos šiukšliadėžėje 30 dienų ir gali būti atkurti prieš ištrinant visam laikui.


Žymos

Naudokite skirtingas žymas ir taip struktūruokite dokumentus aplankuose.


Filtrai

Sukurkite ir išsaugokite dažniausiai naudojamus filtrus, kuriuos galite bendrinti su kitais vartotojais.



Grupiniai veiksmai

Pasirinkite grupę dokumentų ir vienu veiksmu nustatykite žymą, peržiūrėkite arba atlikite kitus veiksmus.


Prieigos teisės

Prieigos teises galima lengvai pritaikyti kiekvienam aplankui.

 

Bendradarbiavimas

Bendrinkite aplankus

Iš bendrinamo darbo srities portalo galite suteikti prieigą išoriniams vartotojams ir leisti jiems peržiūrėti, atsisiųsti ir įkelti naujus dokumentus.


El. paštas

Sukonfigūruokite skenerį, kad PDF būtų siunčiami tam tikru el. pašto adresu. Nuskenuoti failai automatiškai rodomi jūsų darbo srityje. Apibrėžkite taisykles, skirtas automatiškai nustatyti žymas ir aplankus pagal el. pašto adresą.

Bendrinkite dokumentus

Bendrinkite dokumentų sąrašą su klientais ir tiekėjais, kad galėtumėte efektyviai bendradarbiauti. Nustatykite bendrinamų dokumentų galiojimo datą.

Buhalterinė apskaita


Odoo buhalterinės apskaitos programa - tai viskas ko tikimasi iš įprastos buhalterinės programos plius automatinis sąskaitų atpažinimas ir skaitmeninimas, visiškai automatizuotas banko išrašų importas, analitinė apskaita, biudžetavimas, automatizuota ateinančių laikotarpių sąnaudų bei sukauptų pajamų apskaita ir dar daugiau.


Apskaitos valdymo skydas



Taupykite laiką


Tarptautiškumas

Odoo apskaitos modulis gali būti naudojamas daugelyje vakarų šalių. Mokesčių lokalizavimo paketai leidžia sukonfigūruoti jūsų duomenų bazę pagal šalies mokestinę ir teisinę aplinką.


Kliento Portalas

Leiskite savo klientams prisijungti prie Portalo. Čia jie galės peržiūrėti, atsisiųsti ir apmokėti sąskaitas faktūras internetu. Jie galės tvarkyti savo prenumeratas, pasirašyti dokumentus, sekti užsakymo būseną, siųsti pranešimus ir kt.


PDF sąskaitų atpažinimas

Įkelkite sąskaitos PDF arba paveikslėlį ir leiskite Odoo skaitmeninimo instrumentams paremtiems DI, atpažinti ir išsaugoti duomenis.


Išbandykite kaip veikia atpažinimas


Mobili programėlė

iOS ir Android draugiškos programėlės užtikrina 100% prieigą prie visų funkcijų. Net ir esant lėtam internetui, mažas duomenų judėjimas užtikrina efektyvų darbą.


Įmonių grupės apskaita

Su viena prenumerata galite toje pačioje sistemoje apskaityti visas savo dukterines įmones. Galite automatizuoti vidines (tarp įmonių grupės) operacijas, reliu laiku formuoti konsolidavimo ataskaitas.



 

Sąskaitos ir mokėjimai

Patrauklūs sąskaitų šablonai

Tiksliai sureguliuokite savo dokumentų dizainą koreguodami spalvas ir šriftus bei pasirinkdami geriausią sąskaitos faktūros šabloną.


Grąžinimai ir kreditinės sąskaitos

Grąžinimus ir kreditines sąskaitas kurkite tiesiai iš pirkimo arba pardavimo sąskaitų.


Automatiniai priminimai

Savo klientams apie pradelstus mokėjimus galite pranešti automatizuotai el. laiškais, SMS, galite kurti susijusias užduotis savo kolegoms ir kt.


Elektroninės sąskaitos (EDI)

Siųskite ir gaukite elektronines sąskaitas faktūras įvairiais formatais ir standartais, pvz., „Peppol“. 


Palaikomų EDI formatų sąrašas.


Automatiniai sąskaitų juodraščiai

Sąskaitų faktūrų juodraščiai automatiškai sukuriami pagal pardavimo užsakymus, prenumeratas, darbo laiko apskaitos žiniaraščius arba pristatymo užsakymus.


Kredito limitai

Pirkėjams nustačius kredito limitus, Odoo automatiškai perspės, jeigu kuriant užsakymą ar pardavimą limitas bus viršytas.


Įvairūs apmokėjimo būdai

Leiskite klientams mokėti internetu per Stripe, PayPal, Ogone ir daugelį kitų. Pridėkite QR kodą savo sąskaitose, kad klientai galėtų apmokėti per mobiliąją banko programėlę.

 

Banko išrašas ir sudengimai

Banko išrašas ir sudengimai


Visiškai automatinis išrašų importas

Daugiau niekada neimportuokite banko išrašų rankiniu būdu. Odoo integruojasi su 28 000 bankų iš viso pasaulio!


Išmanus sudengimo įrankis

95% išrašo eilučių automatiškai sudengiamos su apskaitos įrašais. Likusius 5% galima greitai ir patogiai sudengti naudojant išmaniojo sudengimo įrankį.




Rankinis išrašų importas

Jei visgi reikia savarankiškai importuoti banko išrašą, tą galite padaryti įvairiais formatais: OFX, QIF, CSV, CAMT.053, CODA.


Mokestinė atskaitomybė ir auditas

Lankstus periodo pasirinkimas

Lankstus pagrindinio ir palyginamo periodo pasirinkimas ir automatinis palyginimo procento apskaičiavimas. 


Balanso ataskaita


Sumų auditas

Sumų auditas, t.y. galimybė iš kiekvienos sumos pereiti į D/K įrašų žurnalą. 


Įrašo auditas

DK įrašai


Analitinė PVM apskaita, i.SAF ir PVM deklaracija

Šie papildymai padaryti mūsų kompanijos ir yra mokestinės apskaitos pritaikymo Lietuvos įmonėms dalis. Papildymai daryti remiantis ilgalaike mūsų darbo patirtimi ir atitinka geriausias praktikas.


Analitinės PVM apskaitos pagrindas, tai PVM sąskaitų faktūrų registras, kuriame registruojama visa informacija reikalinga tiksliam i.SAF ir PVM deklaracijos duomenų pateikimui.


PVM sąskaitų faktūrų registras



Pildant PVM deklaraciją labai paprasta pasitikrinti iš kokių sąskaitų atkeliauja duomenys.


PVM deklaracija



Analitinė apskaita

Hierarchinė analitika

Struktūrizuokite analitinius straipsnius pagal projektus, padalinius, sutartis ir kt.


Daugybiniai analitikos planai

Naudokite kelis analitikos planus, kad pagal atitinkamas sąlygas galėtumėte atskirti skirtingas veiklas ir pan.


Masinis redagavimas

Analitinius straipsnius galite redaguoti masiškai, net neužėję į konkrečias sąskaitas.

Analitinis paskirstymas

Kurkite paskirstymo šablonus, kad įvedant sąskaitas, analitikos priskyrimas būtų maksimaliai paprastas ir greitas.


Biudžeto valdymas

Sukurkite savo finansinės apskaitos ar analitinių straipsnių biudžetus. Stebėkite ir palyginkite faktinius duomenis su biudžetais.




 

Personalo valdymas


Odoo personalo valdymo sistema - tai įdarbinimo proceso valdymas, centralizuota darbuotojų informacija, atostogų planavimas, įvertinimas ir motyvavimas bei dar daugiau.


Įdarbinimas


Įdarbinimo proceso valdymas

Kiekvienai dabo pozicijai galite sukurti suplanuotas įdarbinimo veiklas: skambučiai, susitikimai, pokalbiai ir kt.



Kalendoriaus integracija

Odoo kalendoriuje suplanuokite pokalbius ir susitikimus bei sinchronizuokite su Google arba Outlook kalendoriais.


Integravimas į komandą

Vienu paspaudimu paverskite kandidatą darbuotoju. Kai darbuotojas yra įdarbintas, aktyvuokite integravimo planą (dokumentacija, mokymai ir kt.), kad darbuotojas greičiau įsitrauktų į bendrą veiklą.


Darbo skelbimas

Keliais paspaudimais galite paskelbti arba atšaukti darbo skelbimą savo svetainėje. Taip pat, gana paprastai galite susieti sistemą su darbo skelbimų portalais.


Atranka

Sukurkite testą arba klausimyną, į kurį kandidatai turėtų atsakyti, taip suteikdami vertingos įžvalgos įdarbinimo komandai.


Įdarbinimo proceso vertinimas

Kurkite naujų darbuotojų apklausas, kad geriau suprastumėte įdarbinimo procesą iš jų perspektyvos ir nuolatos tobulintumėte procesą.

 

Darbuotojo profilis

Aiški vieta organizacijos struktūroje

Iš skyrių ir komandų susikurkite lengvai suprantamą organizacijos struktūrą. Leiskite darbuojui aiškiai matyti savo vietą organizacijoje, savo vadovą ir pavaldinius.



Įgūdžiai (kvalifikacija)

Praturtinkite kiekvieno darbuotojo profilį išmatuojamais įgūdžiais. Įgūdžių tipus galima pritaikyti ir atnaujinti, kad būtų galima stebėti darbuotojų tobulėjimą laikui bėgant.



Sutartys

Mygtukas Sutartys rodo naujausios darbuotojo sutarties sudarymo datą. Jei sutartis aktyvi, mygtuko tekstas bus žalias. Jei jo galiojimo laikas pasibaigęs, jis bus raudonas.



Darbo vieta ir grafikas

Nustatykite kiekvieno darbuotojo darbo valandas (grafikus) ir numatytąją darbo vietą kiekvienai savaitės dienai, nesvarbu, ar darbuotojas dirba biure, ar iš namų ar nuotoliniu būdu iš kitos vietos. Sukonfigūravus šie nustatymai kartosis kiekvieną savaitę.


Santrauka (reziumė)

Darbuotojo profilyje pridėkite jo gyvenimo aprašymo santrauką. Tada valdymo skyde galėsite naudoti paieškos ir filtravimo parinktis, kad surastumėte darbuotoją pagal darbo patirtį, išsilavinimą ir sertifikatus.


Dokumentai

Kai darbuotojas, naudodamas pasirašymo programą, pasirašys bet kokius dokumentus (pvz., pareiginę instrukciją, konfidencialumo susitarimą, prašymą ir kt.), tai bus pažymėta skiltyje Dokumentai.

 

Atostogų planavimas

Apžvalga

Per meniu "Apžvalga" galite peržiūrėti ne tik savo, bet ir savo komandos ar padalinio atostogas (įvykusias, suplanuotas ir patvirtintas, suplanuotas bet laukiančias patvirtinimo). Galite papildomai filtruoti pagal pareigas ar kitus kriterijus.


Papildomi laisvadieniai

Darbuotojai gali prašyti priskirti papildomų, nereglamentuotų laisvadienių, jeigu tai numato įmonės politika.

Valdymo skydas

Vos atidarę programą "Atostogos" pamatysite metinę savo atostogų apžvalgą. Matysite ir praėjusias atostogas, ir suplanuotas bei patvirtintas, ir suplanuotas, bet laukinačias patvirtinimo.


Man priskirtos atostogos, laisvadieniai

Jums priskirtos atostogos ir laisvadieniai aiškiai matomi skiltyje Mano priskyrimai.




Atostogų planavimas

Dažnai užduodami klausimai

Čia rasite dalį pasikartojančių klausimų apie Odoo kompaniją, Odoo produktus, mūsų įmonę ir teikiamas paslaugas.

Odoo yra Belgijos kompanijos, įkurtos 2005 metais, produktas. Šiuo metu kompanijoje dirba 2800+ darbuotojų ir ji turi 15+ filialų visuose pasaulio žemynuose.

Odoo turi 12 milijonų naudotojų ir 5000+ partnerių. 

Įvairiose apklausose Odoo patenka į pasaulinių verslo valdymo sistemų Top10.

Jeigu imti vien tik atviro kodo verslo valdymo sistemas, tai Odoo būtų pasaulinė lyderė.

Odoo apskaitos modulis palaiko pagrindinius pasaulinius standartus, o lokalių partnerių pagalba yra giliai adaptuojamas konkrečios šalies poreikiams. Mes, būdami Odoo partneriu, sukūrėme adaptuotus sprendimus Lietuvos mokestinei apskaitai, todėl programos pagalba galima formuoti lietuvišką atskaitomybę, teikti i.SAF rinkmenas, teikti FR600 (PVM deklaracija), teikti FR0564 (Prekių tiekimo ir paslaugų teikimo į kitas EES nares ataskaita), teikti Intrastat ataskaitą ir kt.

1. Kainos ir kokybės santykis

Galimos dvi Odoo versijos: Community ir Enterprise. Community (atvirojo kodo) versija yra visiškai nemokama, tačiau siūlo platų funkcijų spektrą. Odoo Enterprise (licencijuota versija) apima dar galingesnius įrankius ir pritaikymo galimybes už ~20€ vienam naudotojui per mėnesį. Lyginant su Microsoft Dynamics 365, Odoo licencijos kaina yra 3+ karto mažesnė.

2. Lankstumas ir pritaikomumas

Dėl savo atvirojo kodo Odoo yra žinoma kaip labai lanksti verslo valdymo sistema. Odoo taip pat turi tūkstančius trečiųjų šalių programų, kurias įmonės gali integruoti ir toliau pritaikyti savo poreikiams. Odoo gali naudoti tiek mažos, tiek didelės įmonės. Kai kurie gerai žinomi pasaulinių įmonių, sėkmingai naudojančių Odoo, pavyzdžiai yra Toyota, Danone, Hyundai, Decathlon, Toshiba ir daugelis kitų.

3. Patogi naudotojo sąsaja

Vienas didžiausių Odoo privalumų yra moderni ir patogi sąsaja, todėl labai lengva naršyti pradedantiesiems. Lyginant su kitomis sistemomis, Odoo dažnai giriamas už tai, kad yra vizualiai švarus ir patrauklus.​

Taip, Odoo turi specializuotą ir giliai funkcionalų modulį, atitinkantį sandėlio valdymo sistemos sprendžiamas problemas:

  • Neteisingai atkrautos prekės
  • Vietos trūkumas
  • Nepakankamas sandėlio greitis - ilgai renkamos prekės
  • Darbuotojų kaita ir trūkumas
  • Inventorizacijos supaprastinimas

Be kita ko, Odoo gali būti vien tik kaip sandėlio valdymo sistema, kuri integruojama su kitomis apskaitos ir užsakymų valdymo sistemomis.

Odoo verslo valdymo sistema turi Community ir Enterprise versijas.

Odoo Community yra nemokama, tačiau prieinami ne visi moduliai, oficialus versijų palyginimas yra Odoo svetainėje.

Odoo Enterprise licencijos kaina 2024-05 duomenimis yra ~20€/mėn. vienam naudotojui. Oficialią Odoo kainodarą rasite čia.

Verta paminėti, kad Odoo partneriai teikiantys lokalizuotus sprendimus, tokius sprendimus apmokestina papildomai. Mes šiuo metu aktyviai dirbame prie buhalterinės apskaitos funkcionalumo lokalizavimo. 2024-05 duomenimis mūsų modulis Avatax, kuris skirtas buhalterinės apskaitos lokalizavimui, vienai įmonei kainuoja 50€/mėn.


Odoo sandėlio valdymo sistema gali būti diegiama naudojant tiek Odoo Community, tiek Odoo Enterprise versijas. Nors Odoo Community yra nemokama, yra visi sandėlio valdymo sistemai reikalingi baziniai moduliai.

Verta paminėti, kad Odoo partneriai teikiantys lokalizuotus sprendimus, tokius sprendimus apmokestina papildomai. Mes šiuo metu aktyviai dirbame prie sandėlio valdymo funkcionalumo lokalizavimo. 2024-05 duomenimis mūsų ir mūsų partnerių sandėlio valdymo sistemos modulių kaina 200€/mėn. vienai įmonei ir 25€/mėn. už vieną kaupiklį.