Automatinis komercinių pasiūlymų paruošimas pagal klientų užklausas el. paštu
Įsivaizduokite labai realistinį scenarijų - vadybininkas į savo elektroninio pašto dėžutę gauna kliento laišką apie dominančias prekes ir prašo pateikti pasiūlymą. Jeigu tokių laiškų daug ir nėra automatikos, belieka dalį laiškų ignoruoti arba samdyti papildomą vadybininką.
Dabar įsivaizduokite - vadybininkas į savo elektroninio pašto dėžutę gauna kliento užklausą ir jau po minutės sistemoje turi paruoštą komercinį pasiūlymą, kurį belieka tik peržiūrėti ir išsiųsti. Rezultate atsiranda galimybė daugiau parduoti nesamdant papildomo darbuotojo.
Toks scenarijus įmanomas apjungiant/įdarbinant įvairias sistemas, tame tarpe DI. Žemiau pateikiame supaprastintą proceso schemą ir naudojamas sistemas/priemones.